PRODUKTOVÉ INFORMACE A OBJEDNÁVKY:

 

Pokud potřebujete poradit s výběrem, nebo si chcete zboží objednat po telefonu, jsme tu pro Vás na níže uvedených kontaktech.


tel.:      +420 389 501 065

email:   info(at)e-lenovo.cz

 

Provozní doba:

 

po-pá 8-17:30 h / so: 9-11 h

 

SERVISNÍ STŘEDISKO: 

 

Jsme autorizovaným servisním střediskem PC Net CZ spol. s r.o. pro záruční a pozáruční opravy přístrojů řady THINK. Pro servisní požadavky můžete využít níže uvedené kontakty.

 

tel.: +420 389 501 214 

email: vtr(at)lenovoservis.cz

U NÁS NAKOUPÍTE I NA SPLÁTKY

 

 

Anketa
Jakou řadu notebooků Lenovo preferujete?
50 % (749)
50 % (754)

Celkem hlasovalo: 1503
Novinky
Nakupujete u profesionálů

 

 

Zde se nacházíte: / Dodací a platební podmínky

Dodací a platební podmínky

           


 

Ceník dopravy:

Expediční poplatek se skládá z ceny dopravy (GEIS/GLS/DPD/PPL/ČP) a poplatku za typ platby (v případě platby dobírkou). Platba zálohovou fakturou, fakturou se splatností a ePlatba je ZDARMA.

Dopravné je účtováno do 3000 Kč s DPH. U objednávek nad 3000 Kč s DPH je doprava ZDARMA. Osobní odběr není zpoplatněn.

 

Přepravce 

Cena dopravy

Poplatek dobírka

DPD

75 Kč s DPH

30 Kč s DPH

Geis

79 Kč s DPH

30 Kč s DPH

 PPL

99 Kč s DPH

30 Kč s DPH 

Česká pošta 

99 Kč s DPH

30 Kč s DPH

 


 

Výběr způsobu dopravy:

Pro dodání objednaného produktu využíváme zavedené dopravce, Expresní balíkovou službu PPL a Českou poštu. Cena dopravy zahrnuje dopravné a balné. Zboží (skladem a placené dobírkou) objednané v pracovní den a potvrzené do 15:00 odesíláme ihned. Zboží (skladem a placené dobírkou) objednané o víkendu nebo svátku je odesláno následující pracovní den. Zboží hrazené bankovním převodem na základě zálohové faktury je expedováno až po připsání platby na náš účet.

Pokud kupující nepřevezme objednané zboží bez předešlého zrušení objednávky akceptovaného prodávajícím, zavazuje se uhradit náklady na přepravu tohoto zboží v plné výši, včetně nákladů na balné, a to do 14 dní od obdržení pokynů k platbě.

 

1) DPD

DPD doručí Vaši zásilku kamkoli v České republice během 24 hodin od naší expedice. Zásilky doručují v pracovní dny od 7 do 18 hodin, přesný výběr hodiny dodání není bohužel možný - řidič Vám telefonicky čas doručení předem ohlásí. Pokud nebudete na uvedené adrese zastiženi, dopravní služba se pokusí o doručení následující den. Informace o stavu zásilky lze získat i na internetových stránkách dopravce www.dpd.cz

2) GEIS

Dopravce GEIS (Global Parcel) doručí Vaši zásilku kamkoli v České republice během 24 hodin od naší expedice. Zásilky doručují v pracovní dny od 7 do 18 hodin, přesný výběr hodiny dodání není bohužel možný -řidič Vám telefonicky čas doručení předem ohlásí. Pokud nebudete na uvedené adrese zastiženi, dopravní služba se pokusí o doručení následující den. Informace o stavu zásilky lze získat i na internetových stránkách dopravce www.baliky.cz

3) PPL

Dopravce PPL doručí Vaši zásilku kamkoli v České republice během 24h od naší expedice. Zásilky doručují v pracovní dny od 7 do 18 hod., přesný výběr hodiny dodání není bohužel možný. PPL však nabízí alespoň přibližný harmonogram doručování. Pokud nebudete na uvedené adrese zastiženi, dopravní služba se pokusí o doručení následující den. Pracovníci PPL Vás také mohou kontaktovat telefonicky a domluvit s Vámi náhradní doručení. Informace o stavu zásilky lze získat i na internetových stránkách dopravce (www.ppl.cz).

4) Česká pošta

Moderní, rychlá a spolehlivá přeprava zboží po celém území ČR. Česká pošta dodá Obchodní balík nejpozději následující pracovní den po dni podání. Při nezastižení adresáta na dodací adrese je balík uložen na dodací poště po dobu maximálně 7 dnů. Informace o stavu zásilky lze získat i na internetových stránkách pošty.

5) Osobní odběr 

Objednané zboží je možné vyzvednout na kamenné prodejně ve Veselí nad Lužnicí nebo na showroomu v Českých Budějovicích. Převoz zboží z expedičního skladu trvá zpravidla 24 hodin. O tom, že je zboží připraveno k vyzvednutí budete emailem informováni (zboží není možné vyzvednout ihned po odeslání objednávky - děkujeme za pochopení).

 

 



 

Výběr způsobu platby:

Kupní cenu za dodávané zboží je možno, dle volby kupujícího, zaplatit hotově (osobní odběr), dobírkou, kartou (pouze PPL), bezhotovostním převodem a ePlatbou.

1) Dobírka

Platba dobírkou znamená, že Vámi objednané zboží zaplatíte až v okamžiku jeho doručení naším smluvním přepravcem. Tím mohou být všechny námi nabízené přepravní společnosti (PPL, Česká pošta, Geis).

2) Hotově (pouze u osobního odběru)

Při osobním odběru Vám bude vystavena faktura na objednané zboží, kterou uhradíte v hotovosti oproti pokladnímu dokladu. Tento typ platby se řídí pravidly výše uvedenými.

3) Platební kartou

Dobírkovou částku je možné uhradit také platební kartou. Tuto možnost nabízíme u balíků zasílaných DPD a PPL. Pokud si objednáte zásilku na dobírku, budete se moci při přebírání zásilky svobodně rozhodnout, zda dobírkovou částku zaplatíte hotově, či platební kartou.

4) Zálohová faktura

Zálohovou fakturu obdržíte do e-mailu, který jste uvedl(a) při registraci. Faktura je odeslána po přidělení čísla objednávky systémem. Po uhrazení a připsání platby na náš účet je Vaše objednávka ihned expedována. Převod mezi bankami v České republice může trvat až 3 pracovní dny. Nejrychlejší je vždy převod v rámci jednoho bankovního ústavu, v případě e-bankovnictví Komerční banky je platba připsána ihned.

5) Faktura

Jen u stálých odběratelů s dobrou platební morálkou, nutná předchozí domluva, expedice zboží do 24hod.

6) Spotřebitelský úvěr společnosti CETELEM (BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE)

Zboží můžete zkoupit i na spotřebitelský úvěr od společnosti CETELEM. Aktuální obchodní podmínky najdete na webu společnosti http://www.cetelem.cz/na-splatky/dokumenty-ke-stazeni.html .

http://www.e-lenovo.cz/Cetelem/ 

7) ePlatba

Po odeslání objednávky má Plátce možnost využít službu ePlatba, která ho přesměruje na internetové bankovnictví jeho banky. Plátce prostřednictvím  internet bankingu odešle Platbu. Prodávající expeduje zboží ihned po přijetí potvrzení o úhradě. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti ComGate a.s. 

Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.

Uzavřením kupní smlouvy dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb